سلام

سلام سلام چطوری اسمتو بگو توپولی


پست اولم مبارک!!(مرسی اعتماد به نفس)

خب اومدم که بنویسم و بمونم

اون جای قبلی که حال نداد کندم و اومدم بلاگ اسکای

ایشالا اینجا دیگه مثل اونجا نشه

بالاخره گهگاه یه تغییراتی لازمه اینم اون تغییره!

البته خیلی وقت بود که فارسی تایپ نکرده بودم الان یه مقدار کندم (3 ساعته 4 خط تایپ کردم)

چیه؟؟یه مقداره دیگه!!گیر نده هااا خب میشه خطی 45 دقیقه.بعضیا همینم نمیتونن بنویسن!!

خلاصه اش کنم دیگه ایشالا که خوش بگذره


نظرات 4 + ارسال نظر
هدی دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:00 http://rahibeaseman.blogsky.com/

البته اونی که نتونه تو 45 دقیقه یه خط تایپ کنه احتمالاً یا بی سواده یا کور مادرزاد

سلام
خوب این دو تا احتمالت که رد شد!!
اگه چیز دیگه ای به ذهنت رسید توروخدا خجالت نکشیا!بیا همینجا بگو

یاسین دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:16 http://www.sooryas.blogsky.com

همیشه شروع سخت است
ادامه دادن سخت تر
و پایان دادن سخت تر تر ...
مرسی که ابراز لطف کردی...ما کوچیکتیم داداش!
بازم بیا پیشمون!

بله
خواهش میکنم
حتما

A ز R ه H ر A اZ دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 13:39 http://www.zafa.blogsky.com

سلام بر جناب اعتماد به نفس
ورودتون رو به بلاگ اسکای تبریک می گوییم
هیچ گاه دیر نیست
همراه اول همراه همیشگی شما
یادش بخیر منم یه روزی یه سال پیش اینا مثه تو بودم آسه تایپ می کردم اما الان دیگه تند شدم
البته کندیم در حد تو نبود

سلام
یکی منو پیدا کنه!!
من شنیده بودم چه زود دیر میشود!
تبلیغات ممنوع!فقط ایرانسل
راستشو بگو من که میدونم خودت 1ساعت طول میکشیده 1 خط تایپ کنی!!
نمردیمو واحد تایپ کردن را هم فهمیدیم "خط"

A ز R ه H ر A اZ دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 14:08 http://www.zafa.blogsky.com

You reached 123 points, so you achieved position 805674 of 1464690 on the ranking list


You type 164 characters per minute
You have 29 correct words and
you have 0 wrong words
این واسه انگلیسی

شما 92 امتیاز ; کسب نمودید؛ بنابراین جایگاه شما 11489 درمیان 25780 می باشد


شما 132 کاراکتر را در یک دقیقه تایپ کرید
نتیجه ی شما شامل 21 واژه صحیح و
همینطور 2واژه غلط می باشد
اینم واسه فارسی
البته یک کلمه رو حواسم نبود جا انداختم اشتباهم واسه اینه

You reached 127 points, so you achieved position 773414 of 1465685 on the ranking list


You type 163 characters per minute
You have 30 correct words and
you have 0 wrong words

شما 89 امتیاز ; کسب نمودید؛ بنابراین جایگاه شما 11979 درمیان 25781 می باشد


شما 126 کاراکتر را در یک دقیقه تایپ کرید
نتیجه ی شما شامل 21 واژه صحیح و
همینطور 1واژه غلط می باشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد