خاطرات و سختی هاش3

امشب 29 بهمن 89


احساس میکنم خاطره هام یه نمور خسته کننده شده

که چی که من دارم هر سالشو توضیح میدم؟؟

بابا گذشته ها گذشته

شاعر هم میگه: به فکر آینده باش........


یه چند سالو میخوام فروارد کنم که از کلافه شدن شما هم جلوگیری بشه

.

.

.

کارنامه ی  دانشگاهمو هم تو ادامه مطلب گذاشتم

خواستید بخندید بلند بخندید!!

کلی میگم

ادامه مقطع راهنمایی هم مثل ابتدایی من به خرخونی ادامه میدادم

آخرشم دبیرستان نمونه دولتی قبول شدم

آبجیم هم اون وسط مسطا متولد شد

با تشکر از معلمای راهنمایی(علوم:ایرانی،حسن زاده ....زبان:سلیمانی،دری......ادبیات:محمدی،پاشایی.....ریاضی:دوست محمدی و بقیه معلمتم که دیگه حافظه ام ضعیف شده یادم نیس)تشکر میکنم


خلاصه ما رفتیم دبیرستان

زندگیه هر کسی یه نقطه ی اوج داره .قبولی تو دبیرستان نمونه همون نقطه اوج زندگی تحصیلی من بود

دیگه از اینجا به بعد افت تحصیلیم محسوس بود

وارد بازیای پیچیده ی عشقی و احساسی شدیم که این به کنار،باند بازی میکردیم در حد لالیگا

تقلب میکردیم به چه عظمت

خلاصه عجوبه ای شده بووودیم !!

سال اول و دوم و سوم که کلا به بطالت گذشت

امتحانا الکی بود.راحت قبول میشدم.(اینکه میگم افت کرده بودم یعنی نمرم از 19،20 اومده بود روی 15،16)

ولی خداییش مثل چی ازمون کار میکشیدن

تابستون ما نداشتیم.باید میرفتیم مدرسه،فکر کنم همین یکی از عوامل افت بچه ها بوود

کارمون تو سال پیش دانشگاهی شده بود فوتبال بازی کردن و درس نخوندن

به جرأت میگم من اصلا واسه کنکور وقت نذاشتم.الانم دانشگاه آزاد درس میخونم که خوشبختانه خوبه و سلام میرسونه

سرتونو درد نیارم

امیدوارم جالب باشه واستون


کارنامه


کلافه نوشت:

آلبوم سیاوش قمیشی:

  

دانلود آلبوم کامل با فرمت mp3 

موزیک ویدئو جدید وبسیار زیبای سیاوش قمیشی به نام کلافه


نظرات 4 + ارسال نظر
غزل شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:47 http://delneveshtehaye222.blogsky.com

عجب تحولاتی..
اصلآ چه معنی داره شما نمره ی مبانیتون بشه ۱۵
باعث افتخار قشر دانشجویی.. دانشجو یعنی افتادن
آفرین..

درس تخصصی رشتمون که کاری نداره
مشکل ما این دروس پایه اس که فلجم کرده!!

گل گیسو شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:56 http://gol-gisoo.blogsky.com

چه نمره های متناقضی!!!
ولی جدا آفرین نمره هات بد نیست
اگه نمره های منو ببینی چی میگی

یعنی نمرات شما بدتره؟؟؟
اگر نمره هات بدتر از من بووود مجبورم ترم بد رو دستت بلند شم

بهنام شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 17:51 http://www.delnevesht2010.blogfa.com

سلام...
حالا اونقدر ها هم که میگفتی خنده دار نبود!!!
راستی این دروس اندیشه اسلامی ۱ و ۲ آسونه یا استادش نمره میده اگه آسونه بگو ترم بعد ور دارم ها؟!

اندیشه 1 و 2 درس نمره بیاریه کلا
البته یه کم هم به استادش مربوطه

نیما پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 13:43 http://www.arezuhaye-aghaghi.blogsky.com

مرسی شهامت ! کارنامت منو کشتونده !

خدا نکنه اخوی
ایشالا تا هستی زنده باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد